Retur och Reklamationshantering

Retur och Reklamationshantering

Returhantering

Returer kan bli tidsförödande och kostsamt om man inte hanterar det direkt vid mottagandet.

Våra reklamationsavdelningar hanterar idag både returer och reklamationer för våra kunder.
Vi tar fasta priser för varje försändelse oavsett antal och storlek, vilket gör det enkelt våra kunder att se sina kostnader och besparingar.

Ingår i kostnaden:

  • Uppackning
  • Granskning
  • Fotografering (Vid upptäckt skada)
  • Återrapportering
  • Uppdatering lagersaldo
  • Påfyllning lagerplats
Reklamationshantering

Reklamationer tar tid och är man inte väl insatt i kundens rättigheter kan det kosta både pengar och tid.

Vår reklamationsavdelning har mångårig erfarenhet från handelsbranschen och hjälper dig att effektivt ta fram underlag och beskrivning så du kan göra rätt bedömning snabbt.
Vi tar fasta priser för varje reklamation oavsett storlek, vilket gör det enkelt våra kunder att se sina kostnader och besparingar

Har du frågor om Konsumentköplagen eller reklamationsärendets bedömning så finns vi här för att hjälpa dig, frågeställningar för ditt ärende ingår priset.

Ingår i kostnaden:

  • Uppackning
  • Granskning
  • Fotografering (Vid upptäckt skada)
  • Återrapportering samt bedömning
  • Kundstöd vid frågor om ev. tvist och KKL för den reklamationen