Kundtjänst

Förhöjd kundupplevelse med lokal kundsupport

Vi erbjuder er en kompetent och tillgänglig kundtjänst gentemot era konsumenter.
Vår personal svarar era kunder via mail eller telefon på frågor kring leverans, lagerstatus, track & trace, returer m.m.Vi kan till exempel ta hand om ordermottagning, orderadministration eller slussning av frågor som ni själva vill svara på.

Att ha hela eller vissa delar av er kundtjänst under samma tak som din logistik förenklar och sänker svarstiden. Våra medarbetare arbetar i samma system och kan lätta kontrollera lagersaldo, spåra sändning m.m

Tillsammans tar vi fram utbildningsmaterial för vår kundtjänst och dokumenterar informationen som gäller för era konsumenters frågor. Våra system lagrar datakällorna som behövs för att kundtjänstpersonal alltid ska ge era konsumenter korrekt och snabba svar.

Har du ett behov av en överblick och tillgång till systemet kan vi enkelt skapa konton som ger dig access till vår kundtjänst.

Rapporter och uppföljning

Med hjälp av vår kundtjänst kan du få nödvändig data för att följa upp och se förbättringsområden.
Det kan vara allt från korrigering av innehåll i er webbshop, se över fraktoptimering i kassan. Du frigör mer tid till att förbättra och få din verksamhet att ta sig till nästa nivå.

Vill du att vi pratar med om vår kundtjänst ,skicka in en notis nedan så återkopplar vi till dig.

    Se ditt pris nu för vår tredjepartslogistik?

    Våra färdiga verktyg hjälper dig få fram pris på vår tredjepartslogistik.Du får ett genomsnittligt pris per order baserat på inmatad volym.

    Testa vår Priskalkylator